vervolg mah

stukken die zijn aangeleverd door een van jullie
Plaats reactie
mickyhunghi
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-10-2014 12:22

vervolg mah

Bericht door mickyhunghi » 17-11-2014 18:31

ge achte mensen bij ones op het terijn is er gesprookenover mah we zouden alle maal een over eenkomst tekenen met de gemente toen ik aan kwam in de caravan waar de mensen van de gemente waaren horde ik paula wim en marck praaten over mah ze wilde weeten hoe het er meestond ook denis was hier bij en hij reagerde op het gesprek dat gaande was hij vertelde dat hij zig zelf en ester heft aan gemeld voor mah en dat ze bijde op de lijst staan voor het vervolg trajekt ook wilde hij bij het overleg dat we nu heben gaan aan schuven waar op ik gezegd heb dat dat niet zo makelijk ligt anders gaan we weer opnuew de zelfde dingen bespreeken ook find ik het vremd dat er nu al mensen zijn geselekttert voor het vervolg trajekt voor al om dat het nog niet eens is opgestart uit eindelijk heft marck paula en wim ge zegt met mij te praaten om dat ik in het form ziet en ik heb haar de laaste notulen laaten leezen maar ik heb nu wel vraagen wat is er uit het overleg gekoomen tusen de instanties en de meedewerkers van de gemente en zijn ze werkelijk al bezig met werfing voor het vervolg

Andrea
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-10-2014 20:19

Re: vervolg mah

Bericht door Andrea » 30-11-2014 22:38

mickyhunghi schreef:ge achte mensen bij ones op het terijn is er gesprookenover mah we zouden alle maal een over eenkomst tekenen met de gemente toen ik aan kwam in de caravan waar de mensen van de gemente waaren horde ik paula wim en marck praaten over mah ze wilde weeten hoe het er meestond ook denis was hier bij en hij reagerde op het gesprek dat gaande was hij vertelde dat hij zig zelf en ester heft aan gemeld voor mah en dat ze bijde op de lijst staan voor het vervolg trajekt ook wilde hij bij het overleg dat we nu heben gaan aan schuven waar op ik gezegd heb dat dat niet zo makelijk ligt anders gaan we weer opnuew de zelfde dingen bespreeken ook find ik het vremd dat er nu al mensen zijn geselekttert voor het vervolg trajekt voor al om dat het nog niet eens is opgestart uit eindelijk heft marck paula en wim ge zegt met mij te praaten om dat ik in het form ziet en ik heb haar de laaste notulen laaten leezen maar ik heb nu wel vraagen wat is er uit het overleg gekoomen tusen de instanties en de meedewerkers van de gemente en zijn ze werkelijk al bezig met werfing voor het vervolg


Het klopt dat we met Paula en iemand van de gemeente een gesprek hebben gehad en die hebben het zelfde gehad als wij allemaal. he is een project tot juni 2015 in tot die tijd hebben we 6 huizen. en die 6 huizen daar hebben we al mensen voor.Als het project een vervolg krijgt zal het zo zijn dat er meer mensen hier van gehoord hebben en meer mensen mee willen gaan doen. Maar hoe dat verder zal gaan, dat weet nog niemand. En om daar al een wachtlijst voor aan te leggen lijkt me wat te voorbarig.
maar het is zeker zo dat er van instanties en ook vanuit clienten meer en meer mensen horen over Housing First en geintresserd zijn. Goed om elkaar scherp te houden. En de doelen duidelijk te hebben. Voor mij is daar geen twijfel over. Maar praten mag natuurlijk iedereen.

Plaats reactie